
Resultaat in het kort:
Full-service samenwerking – van ontwerp tot op- en afbouw
Jaarlijkse beursplanning en strategisch meedenken
Activatiemiddelen ontwikkeld om bezoekers te betrekken
Complete ontzorging voor 8–10 beurzen per jaar
WD-40 was één van de eerste klanten van eXpo eXpert – en inmiddels werken we al jaren intensief samen. Met zo’n 8 tot 10 beurzen per jaar zocht WD-40 een full-service partner die alles rondom hun beursdeelnames uit handen kan nemen.
Samen stellen we jaarlijks een beursplanning op en bespreken we de wensen en behoeften per event. Op basis daarvan maken wij telkens een standontwerp, maar denken we ook verder dan alleen de beursstand. Zo hebben we diverse activatiemiddelen bedacht en ontwikkeld die WD-40 helpen om bezoekers op een creatieve manier te betrekken. We worden hierin graag uitgedaagd en bevraagd – en WD-40 weet ons te vinden met nieuwe ideeën.
eXpo eXpert verzorgt daarnaast het complete traject: van beursaanvragen, opslag en transport tot de op- en afbouw van de stands.
Wij zijn trots op deze samenwerking en erop dat we WD-40 keer op keer kunnen verrassen – met creatieve concepten, praktische oplossingen en een service die écht ontzorgt.











