Wel eens gedacht: “We hebben handige mensen in huis, kunnen we onze beursstand niet zelf plaatsen?” Veel van onze klanten doen dit zeer succesvol en we hebben ook klanten die wel voor een eigen beursstand kiezen, maar het bouwen (soms) liever aan ons...
In de voorbereiding naar een beurs is dit waar het vaak over gaat. Hoe groot is onze stand? En die van de concurrent? Hoe groot zijn de beeldschermen? En hoeveel? Hoe hoog mogen we bouwen? Hoe kunnen we alles laten zien? Vaak zijn deze vragen leidend in een briefing...
Het is een veel besproken discussie, wat gaat de beursdeelname ons opleveren? Wat is de ROI? Een terechte vraag, want je gaat niet zomaar naar de beurs. Veel geld voor 3 of 4 dagen! Mijn ervaring is dat de hele aanpak van de beurs vaak met een soort kokervisie alleen...
Als je de kans krijgt welk type stand-afmeting heeft dan je voorkeur? Hoe bepaal je eigenlijk wat het beste hierin is? Om je hierin ondersteuning te bieden heb ik in dit blog de verschil-lende mogelijkheden benoemd en uiteengezet. Belangrijkste is de doel-stelling...
Wie wil er nu geen gebruik maken van de beste meters op de beursvloer. Dit zijn ruimtes of voorzieningen op de beurs waar je in eerste instantie als participant niet aan zult denken. Deze kunnen zorgen voor meer eXposure, zonder dat hiervoor een grote investering...
Bij het kiezen van een goede plek op een beursplattegrond komt veel kijken. Als je al de keuze hebt uit meerdere opties. Vaak is het bij organisaties zo dat je eerst een aantal jaar deelgenomen moet hebben, wil je voorkeursposities aan kunnen geven. Maar ervan...